۲ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۱۰

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان:

۷۷۶ نفر در هرمزگان مبتلا به کرونا هستند

۷۷۶ نفر در هرمزگان مبتلا به کرونا هستند

بندرعباس - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در حال حاضر ۷۷۶ نفر در استان مبتلا به کرونا هستند و از این شمار ۶۲ نفر در بیمارستان بستری هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه نوروزیان اظهار داشت: از مجموع بستری ها ۱۷ نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند که وضعیت ۹ نفر از آنها بسیار وخیم گزارش شده است.

وی باتاکید براهمیت تکمیل واکسیناسیون کرونا به منظور پیشگیری از ابتلا به این ویروس مرگبار، خاطرنشان کرد: هرمزگان از جمله استان های پیشرو در این زمینه است و تاکنون ۳ میلیون و ۳۸۸ هزار و ۹۱۵ دز در استان تزریق شده است.

نوروزیان تصریح کرد: مسافران نوروزی نیز جهت انجام واکسیناسیون می توانند به پایگاه سیار واکسیناسیون واقع در بندر شهید حقانی بندرعباس مراجعه کنند و این پایگاه برای عموم مسافران نوروزی که دوز اول، دوم یا سوم کرونا را تزریق نکرده باشند، خدمات ارائه می‌دهد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در خصوص آخرین آمار فوتی های کرونا در استان، گفت: خوشبختانه در نخستین روز از فروردین ماه مورد فوتی جدید کرونا در هرمزگان ثبت نشد و آمار فوتی ها در رقم ۲ هزار و ۵۹۶ ثابت ماند.

وی با اشاره به روند کاهشی کرونا در هرمزگان، تاکید کرد: برای تداوم این روند کاهشی، مردم باید پروتکلهای بهداشتی را با دقت هر چه تمامتر رعایت کنند و افراد در دید و بازدیدها در حد امکان رعایت حال سالمندان و افراد بیمار را داشته باشند و از شکستن فاصله فیزیکی مناسب، روبوسی و دست دادن و از نشستن در یک محیط با تهویه نامناسب پرهیز کنند.

کد خبر 5451898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha